Hoolimata raportitest, mille kohaselt saab online poodlemisest tulevik, on füüsilistes poodides ostlemine siiski digitaalsest ostlemisest populaarsem.
A.T. Kearney uuringu kohaselt toimub 90%
jaemüügi ostudest jätkuvalt poodides. 95% ostudest tehakse edasimüüjate juures, kellel on füüsilised poed. Füüsilised poed aga pakuvad inimestele ostlemiselamust, vahendab CNBC.
“On mitmeid kategooriaid, kus just kogemus on oluline, seega ei ole oluline vaid mugavus,” sõnas SelectNY globaalse strateegia juht Wolfgang Schaefer.
“Sellesse maailma sukeldumine ja selle kogemine on lõbus. Toote katsumine, selle nuusutamine, vaatamine ja selgaproovimine – see on kõik osa saadavast elamusest.”
Kiirelt on aga muutumas see, et inimesed sõltuvad üha enam oma telefonidest. Pew Internet Project’i andmetel omab 64% ameeriklastest nutitelefoni ning enam kui pooled neist vaatavad oma telefoni mitu korda tunnis.
Tarbijate käitumise muutumine viib üha kasvava mobiilireklaamini. Kuigi traditsioonilised trükitud ja telereklaamid eksisteerivad jätkuvalt, on üha enam müüjaid pööramas pilke otsingupõhistele reklaamidele ning asukohapõhistele allahindlustele.
Näiteks töötavad
Google’i reklaamid sellisel viisil. Kui klient otsib näiteks Black Friday müügi raames saapaid ning toksib selle Google’i otsingusse, kuvab ettevõte kõik sobivad lingid ning lisaks veel lähedalolevad poed, mis kasutavad Google'i asukohapõhist reklaamiteenust. Kui klient kasutab Google kaarti lähima poe leidmiseks ja on samal ajal ka oma Google kontole sisse loginud, saab ettevõte telefoni kaudu jälgida, kui kaua aega klient poes veedab.
Google väidab, et poodidele on see vaid kasuks tulnud ning nende müügtulemused on tunduvalt suurenenud.
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.